• veilig betalen
  • levering via Bpost
  • gratis verzending binnen België vanaf €90,-

4.5Reeds 87 Google-Reviews

OPGELET: wegens COVID-19 kunnen de levertijden langer oplopen dan normaal, sorry voor het ongemak.

    FAQ's


    Veelgestelde vragen

    1.1 Hoe bestellen?

    Door je winkelmandje te vullen met de artikelen die je graag wil kopen.

    Kies je levering in het gewenste land en de leveringsmethode. Klik vervolgens op "afhandelen". Je krijgt dan een bevestigingsmail met je bestelling erop. Indien het bestelde product niet meer voorradig zou zijn, word je daarvan verwittigd met vermelding van de leveringsdatum. Indien gewenst proberen we je een vervangartikel aan te bieden van dezelfde kwaliteit.

    1.2 Hoe betalen?

    Via overschrijving

    IBAN : BE08 1030 1721 2013
    BIC code : NICABEBB

    Nadat we je betaling op onze rekening ontvangen hebben, worden de goederen zo snel mogelijk verzonden.
    Er zijn met de IBAN/BIC code normaal gezien geen transactiekosten naar het buitenland.

    Bankadres:
    Crelan
    Sint-Simonstraat 56
    9050 Gentbrugge

    Via het automatisch betaalsysteem.

    Moest de betaling via het automatisch betaalsysteem vastlopen of niet lukken, kies dan toch voor de optie "overschrijving" en voer de betaling uit via je homebanking / app van de bank.
    Als je ons een mailtje stuurt met het betalingsbewijs kunnen we je bestelling alvast verwerken.

    1.3 Betalingsmethodes

    Moest de betaling via het automatisch betaalsysteem vastlopen of niet lukken, kies dan toch voor de optie "overschrijving" en voer de betaling uit via je homebanking / app van de bank.

    Als je ons een mailtje stuurt met het betalingsbewijs kunnen we je bestelling alvast verwerken.

     

    1.4 Hoe verloopt de verzending en wat zijn de verzendkosten?

    Verzending gebeurt via Bpost aan huis.

    Indien je niet thuis bent volgt er een tweede aanbieding. Is er niemand thuis, dan ontvang je een formulier in je brievenbus met verdere info en kan je het pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

    Indien gewenst kan je bij het afhandelen van je online bestelling een ander leveringsadres opgeven, bv. op je werk.

    Verzending GRATIS vanaf een bestelling van 90€ (behalve voor paardenvoeder, likstenen en pakketten boven 30kg. In dat geval ontvang je een bestelbon met daarop de correcte verzendkosten).

    Gratis verzending geldt enkel in België en de buurlanden (Nederland, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland).

     

    TARIEVEN PER GEWICHT

    België:

    Transportkosten tot 30kg = 7€

    Transportkosten boven 30kg = 40€ (vraag offerte via mail)

     

    Nederland, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg:

    Transportkosten tot 30kg = 7€

    Transportkosten boven 30kg = 60€ (vraag offerte via mail)

     

    Overige landen in West-Europa:

    Transportkosten tot 30kg = 32€

     

    Overige landen: vraag offerte via mail.

     

    1.5 Wat met heel dringende leveringen?

    Van zodra we je betaling ontvangen hebben, worden de goederen verstuurd. Is het echt super dringend, dan kan je bestelling verzonden worden via express koerierdienst (tarief per km). Mail hiervoor gerust naar [email protected] 

    1.6 Hoe kan ik betalen met een Aleashop-cadeaubon?

    Aleashop-bonnen (na aankoop in de winkel of online) kan je ook gebruiken voor aankoop van artikelen* via de webshop.

    Op je kortingsbon staat er een verificatiecode die je tijdens het bestellen kan ingeven. Zo wordt je korting automatisch afgetrokken van het te betalen bedrag.

    Heb je nog een geldige waardebon en lukt het bestellen online niet, dan hier wat extra info:

    Wanneer je naar je winkelwagen gaat, vind je naast/onder de artikelen in je winkelwagen 'Cadeaubonnen of kortingscode'. Hier kan je de code van je cadeaubon ingeven en vervolgens klikken op 'Bestelling afronden'.

    Het nummer van de waardebon staat net onder de barcode.

    * Opgelet, het is NIET mogelijk kortingsbonnen, waardebonnen of cadeaubonnen te gebruiken bij de aankoop van cadeaubonnen of lessen.

    Mijn bon werkt niet...

    Door het veranderen van software kan het zijn dat wij nog een manuele aanpassing moeten doen aan de cadeaubon om deze online actief te zetten. Mail ons aub een foto met je bonnummer, het bedrag en de vervaldatum en we bezorgen je de juiste code. Sorry voor het ongemak!

    Mijn bon wordt niet aanvaard...

    Via de webshop zijn cadeaubonnen enkel geldig voor aankopen GELIJK of GROTER dan het bedrag van de bon zelf en dit ZONDER de transportkosten, bv. bon van 20€ en je koopt een halster van 19.50€ met 7€ verzendkosten = totaal 26.5€ De bon werkt enkel als je halster minimaal 20€ kost dus dan betaal je 7€ verzendkosten.
    In de winkel is het wel mogelijk om cadeaubonnen in verschillende keren op te gebruiken.

    Ik wil meerdere bonnen combineren...

    Momenteel is nog niet mogelijk om cadeaubonnen automatisch te combineren, maar je kan ons wel een mail sturen met je bonnummers en de bedragen (en de vervaldatums van de bonnen als deze er op staan). We sturen je dan via mail een nieuwe code voor de samengevoegde bonnen.

    1.7 Ik kreeg een foute levering of heb een verkeerde maat besteld, wat nu?

    Gelieve het contactformulier in te vullen met vermelding van je vraag, bestelnummer en telefoonnummer.

    Ben je niet tevreden over de geleverde goederen dan heb je het recht de bestelling in de originele staat (incl. prijsetiket en verpakking) terug te bezorgen. De kennisgeving moet gebeuren binnen de 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

    Je kan de bestelling op eigen kosten terugsturen, of in de winkel komen omruilen binnen de 14 dagen na kennisgeving.

    Het betaald bedrag minus de verzendkosten wordt dan teruggestort op je rekening. Bij bestellingen boven 90€ worden geen verzendkosten aangerekend, maar deze worden wel in mindering gebracht in het geval je de bestelling wenst te retourneren. Zie tarief.

    Bij retour of omruiling van een artikel, vervalt de kortingsbon die je ontvangen hebt bij aankoop, dus gelieve deze mee terug te bezorgen.

    Bij omruiling van een artikel en aankoop van een duurder artikel, worden er GEEN kortingsbonnen aanvaard.

    1.8 Ik vind niet wat ik zoek, wat nu?

    Geen probleem, stuur ons een mail ([email protected]) met vermelding van het gewenste artikel en je telefoonnummer en we zoeken het op. Je ontvangt een mailtje met meer info, de leveringstermijn en prijs.

    Niet alles staat op de site en we kunnen altijd dingen bijbestellen, dus probeer het gewoon!

    1.9 Wat als een artikel niet meer op stock is?

    Wij sturen je een mailtje met de leveringsdatum erbij. Dit kan snel gaan. Je wordt automatisch op de hoogte gebracht wanneer je artikel terug voorradig is.

    Door de aanslepende gevolgen van de Corona crisis hebben veel van onze leveranciers momenteel maar een heel beperkte voorraad en daardoor langere levertermijnen, maar we doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk uit te leveren. Onze excuses voor het ongemak... 

    1.10 Hoe weet ik wanneer ik betaald heb?

    Je krijgt een mail van Aleashop.be met de bevestiging dat we je betaling ontvangen hebben. Dan is het enkel nog wachten op de levering aan huis. Indien je gekozen hebt "voor zelf afhalen" dan ontvang je een mailtje en kan je je bestelling daarna afhalen in de winkel in Destelbergen.

    Bij afhaling in de winkel kan je natuurlijk ook gewoon aan de kassa betalen (betaling cash, Bancontact of VISA/Mastercard mogelijk).

    1.11 Kan ik betalen met Paypal?

    Ja, volg de aanwijzingen op de website tijdens het afrekenen van je bestelling.

    Aankopen of geld sturen via PayPal is gratis. Gemakkelijk winkelen en betalen doe je door je gegevens op te slaan bij PayPal.

    PayPal wordt wereldwijd door miljoenen bedrijven geaccepteerd. Onze PayPal rekening (e-mail adres) is [email protected]

    Kijk op www.paypal.be voor verdere info.

    1.12 Bijkomende vragen?

    Stuur een mail naar [email protected], bel naar de winkel op +32 9 230 28 60 (van dinsdag t/m zaterdag van 9u30 tot 18u) of vul onderstaand contactformulier in. 

    Vermelding van een GSM nummer als je mailt is altijd handig! Zo kunnen we indien nodig gemakkelijk contact met je opnemen.

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Aleashop 4,5 / 5 - 84 Reviews @ Google
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Ga je hiermee akkoord? JaNeeMeer over cookies »